Wednesday, October 31, 2007

با دوستان تازه

ظاهرا حساسیت دوران و یا مسائل انتخابات، یا هر چیز دیگری که از تحلیل خارج است باعث شده که گروه تازه واردی به کاربران این وب لاگ اضافه شده اند. و لازم آمده است که قانون اساسی خودمان را دوباره نویسی کنیم که دوستان دچار مشکل و عصبانیت نشوند.

در چند ساعت گذشته ناچار شده ام بیست کامنت را ادیت کنم و یا حذف . از این جاست که می گویم تازه آمده اند دوستان. چرا که در گذشته ما با هم به تفاهم رسیده بودیم. در این وب لاگ فحش و ناسزا و بدگوئی حتی به شمر و یزید و بوش و دیگران منتشر نمی کنیم. چون برای خود و شما اهمیت و احترام قائلم و وب لاگ را با دیوار محل های عمومی اشتباه نمی گیرم. شما هر چقدر به من و عقایدم - حالا واقعی با به ظن خودتان - بد بگوئید باکی نیست. به دیگران می توان انتقاد کرد اما فحش نه.

در ضمن بلند هم ننویسید لطفا، که انتهایش برداشته می شود و ناراحت می شوید. اگر می شود مربوط بنویسید. آگهی برای وب لاگ های دیگر را به یک دلیل عادی منتشر نمی کنم. چون که از آن وب لاگ و مطالبش خبر ندارم. اگر وقت و فرصتی داشته باشم و سر بزنم و بخوانم و چه و چه ، گاهی می شود. اما معمولا راه های بهتری برای این کار هست. به باورم بالابردن سطح وب لاگ ، و ناسزا به مردم نفروختن به جای تحلیل، خود به خود آمار را بالا می برد .

اگر آن چه نوشتم نشانه ای از کبر و خودخواهی است به بزرگواری خود ببخشید. بهتر از ریا است، صراحت.

تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن
که خواجه خود هنر بنده پروری داند

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At October 31, 2007 10:27 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام کاملا کوتاه با نظر شما در مورد فحش ندادن کاملا موافقم

 
At October 31, 2007 11:09 AM , Anonymous wolf said...

salam o khaste nabshid
digaruno nemidunam jenabe behnud ama bande age gahi inja az shoma khahesh mikardam ke be webam negah befarmaeen serfan mokhatabam khode shoma budin va saeb budane nazaretun baraye bande. ama dar morede inke webhaee ke naseza nemigan mokhatabeshun bishtare bahatun mokhalefam.
movafagh bashin o khosh

 
At October 31, 2007 11:34 AM , Anonymous محمد said...

در خانه اگر کس است، یک حرف بس است
امیدوارم دیگه چشمانتون مجبور به خواندن کلمات رکیک و دور از ادب نباشه

 

Post a Comment

<< Home