Thursday, December 4, 2008

مصاحبه

گفتگوی بهنود مکری را با من درباره چاپ انگلیسی خانم در این جا ببنید. و این پاسخ کاربرانی هم خواهد بود که می خواهند دراین باره بیش تر بدانند.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At December 4, 2008 8:27 AM , Anonymous محمود said...

بهنودجان درود

من خوش‌بختانه اين مصاحبه را ديدم به شكلي كاملن اتفاقي و حظي برديم پس از مدت‌ها چهره‌ي شاداب‌تان را ديديم.

شاد زي

 
At December 4, 2008 9:25 AM , Anonymous Anonymous said...

همیشه گله داشتم که شما از حرف زدن درباره کتاب هائتان پرهیز می کنید و یک بار از [...] شنیدم که سرکلاس گفته اید که مشک آن است که خود ببوید و در عرصات تبلیغ و عرضه و کارزار بازارگانی گفته اید که اگر بازارگرمی کار خوبی باشد هم کار شما نیست. به گفته این شاگردتان حتی موافقت نکرده اید که در نشریاتی که مسوولش بوده اید درباره کتابتان نوشته شود. این ها گرچه در ایران نامش فروتنی است اما به نظر من در دنیای مدرن کمی مسخره است. و هزار دلیل دارم که این برداشت سنتی یکی از دلایل فقب افتادگی ماست کمروئی و فروتنی اهل نظر.
بگذریم حالا چه خوب که از این کار دست برداشتید و درباره ترجمه انگلیسی خانوم خرف زدید.و چه خوب که این فرنگی ها و این خانم سارا فیلیپس مجبورتان کردند که کمی از پیله سنت بیرون بیائید.
شاد باشید به هر حال از دوستان خواهش می کنم با سفارش و خرید هم این کتاب و هم کتاب هائی که نویسنده اش ایرانی است به مطرح شدن ادبیات و تاریخ ایران در جهان یاری برسانند و در مورد این کتاب [...]

 
At December 4, 2008 9:26 AM , Anonymous سعید said...

چه خوب . کی این فیلم را در یوتیوب گذاشته . اگر خودتان هم گذاشته اید دست شما درد نکند. کار خوبی کردید

 
At December 4, 2008 7:04 PM , Anonymous Anonymous said...

cheghadr delam tang shode bood. fadaye oon seda o veghart. yek dafe to kanone london az poshte sar mididamet (bad az entekhabe Ahmadi nejad) ghalbam mesle in ke mikhast az to sinam beyad biron. hamishe mikhastam az nazdik bebinamet. belakhare ham zod rafti va man faghat az posht mohaye ferferito didam. be har hal ba mai pishe mai dar yamani.
minoo

 
At December 5, 2008 1:05 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام اقای بهنود!
خواهش میکنم فیلم ها را روی سرور Youtube قرار ندهید چونکه این سروز در ایران فیلتر است و نمی توانیم فیلمها را ببینیم. در صورت استفاده از فیلترشکن هم سرعت بسیار پایین میاید. متشکرم

 
At December 5, 2008 8:56 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام ممكن است لينك آنرا در صداي آمريكا هم بگذاريد

 
At December 8, 2008 8:03 AM , Anonymous Anonymous said...

thank you very much, for sharing the link

 
At December 8, 2008 6:25 PM , Anonymous Anonymous said...

ba sepas az shoma, mosahebeh khoobi bood, khoshhalam ke faghat darbareh ketab va dastan sohbat kardid, khanoom ra be farsi khandam va lezat bordam, che ghadr khoob ke tarjoomeh shod.
payandeh va pirooz bashi behnoud jan

 
At January 6, 2009 12:36 PM , Anonymous Anonymous said...

بعد از دیدن مصاحبه شما ، نسخه فارسی کتاب را تهیه کردم و از خواندن آن لذت بردم خواهش می کنم در گفتگوهای ادبی و هنری بیشتری شرکت کنید و فقط به سیاست نپردازید
با سپاس

 
At January 16, 2009 1:34 PM , Anonymous Anonymous said...

امیدوارم که سایر کتابهای شما هم به زبان انگلیسی منتشر شود و در اختیار علاقمندان قرار گیرد ، با بهترین آرزوها

 

Post a Comment

<< Home