Tuesday, June 16, 2009

مراقب باشید

دوستان من امروز صبح روزنامه ی ایران خبر از راهپیمایی مردمی برعلیه اغتشاش گران دیروز داده است...این را یکی از بچه ها گفته است که مورد وثوق است پس به سخنش توجه کنید.

روزنامه دولت احمدی نژاد هیچ مشخص نکرده که این اطلاعیه از طرف چه نهاد و یا سازمانی داده شده است و با توجه به نوع خبر رسانی و ساعت آن که 4بعداز ظهر اعلام شده است ،مشخصا آنها هیچ هدفی به جز کمین کردن برای کسانی که امروز به میدان ولیعصر می آیند ندارند... توجه داشته باشید که با توجه به جو آرام دیروز -البته تا قبل از تاریک شدن هوا- تعداد بیشتری از مردم با احساس امنیت بیشتر امروز به میدان ولیعصر خواهند آمد... خطر بزرگی در کمین همه است.
به همه ی دوستانتون خبر بدهید که جوانب احتیاط را به طور کامل رعایت کنند ....بدیهی است برخورد و یا فرار از دست نیروهای گاردی بسیار بسیار راحتتر از لباس شخصی هاست چون شما آنها را نمی شناسید و ممکنه حتا با مچ بند سبز و نشانه های دیگر در میان جمعیت حاضر شوند و از وضعیت سواستفاده کنند....توجه داشته باشید که آنها مسلح به سلاحهای گرم و سرد هستند.... مراقب باشید امروز در میدان ولیعصر حمام خون راه نیاندازند.
به همه ی دوستان خودتان اطلاع بدهید لطفا

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin share on facebook

نظرات

At June 16, 2009 3:22 AM , Anonymous Anonymous said...

آقای بهنود آنها نشان داده اند که چه جناست کارانی هستند ولی از شما انتظار نداریم که زیر دل ما را با این سخنان خالی کنید!ما بدنلبال حقوق خود بصورت کاملن مسالمت آمیز هستیم ولی انگار شما منظورتون ان هست که چون آنان بیرحمند شما مردم خفه شید و مثل موش بدرون سوراخ فرار کنید؟! این که حرف همان چماقدارها هست!!

 
At June 16, 2009 3:30 AM , Blogger SAF said...

آقای بهنود

سلام

تلویزیون ای نیوز چنل آفریقای جنوبی مایل است با جنابعالی مصاحبه تلفنی انجام دهد
اگر در این رابطه تمایل دارید لطفا با من تماس حاصل کنید

سحاب
sahose@gmail.com
0027837866066

 
At June 16, 2009 3:46 AM , Anonymous Anonymous said...

سرويس: سياسي
1388/03/26
06-16-2009
11:39:38
8803-14218: كد خبر

مراسم راهپيمايي ‌22 بهمن 87- تهران /امير خلوصي ايسناخبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با صدور اطلاعيه‌اي از مردم براي راهپيمايي و برگزاري تجمع مردمي دعوت كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در اين بيانيه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

با سلام و درود بي‌کران به ملت بزرگ و رشيد، فهيم و بصير ايران اسلامي، ملتي که افتخار آفريد و بار ديگر در ‌٢٢ خرداد سال ‌١٣٨٨، حماسه‌اي سترگ و اعجازآفرين را از درياي خروشان و توفنده اراده‌هاي راسخ و پولادين خويش و به دست تواناي فرزندان غيور خود خلق نمود و با لبيک به دعوت مقام عظماي ولايت، مشت محکمي بر دهان ياوه‌گويان و مستکبران جهان زد و اراده‌هاي برخواسته از بطن جامعه را به صندوق سرنوشت ملت ريخت و موجي تازه از اميد و نشاط را بر تمامي کشور مستولي نمود.

بدخواهان و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي که چشم ديدن ايراني آباد و آزاد، پيشرفته و عدالت‌طلب را ندارند با سوءاستفاده از تجمعات هواداران محترم نامزدها، اقدام به تخريب اماکن عمومي و اموال شهروندان و حمله مسلحانه به مراکز نظامي، انتظامي و بسيج نمودند که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادي از شهروندان تهراني گرديد، تا از شيريني اين افتخار بزرگ و حماسه‌ اعجازگونه آن در کام تمامي مردم ايران بکاهد. اکنون وظيفه همه به خصوص هواداران محترم نامزدهاي انتخاباتي است که هوشيارانه و آگاهانه نسبت به جريان منحرف و خشونت‌طلب که به جان و مال و ناموس ملت گستاخانه مي‌تازند حساس بوده و حساب خود را از آنان که نمي‌خواهند ايراني سربلند و سرافراز داشته باشيم جدا نمايند.

از اين رو بنا بر درخواست‌هاي مکرر مردم شهيدپرور انقلابي ايران اسلامي، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران

از امت بيدار و هميشه در صحنه و مردم مؤمن و انقلابي تهران به خصوص تمامي دلسوزان کشور و انقلاب اسلامي و کليه طرفداران محترم نامزدهاي انتخاباتي دعوت به عمل مي‌آورد که براي پايان دادن به فتنه‌جويي و گسترش ناامني، که مي‌خواهد کشور را به سمت تشنج و آشوب ببرد، با حضور گسترده، انقلابي و فکورانه خود در "راهپيمايي و تجمع مردمي" (امروز سه‌شنبه ‌٢٦ /‌٠٣ /‌١٣٨٨) به سمت ميدان وليعصر رأس ساعت ‌١٦:00 (‌٤ بعدازظهر) دشمنان قسم خورده کشور اسلامي ايران را در اجراي نقشه‌هاي شومشان مثل هميشه ناکام گذارند.

 
At June 16, 2009 3:56 AM , Anonymous Anonymous said...

فوری: احمدی نژاد الان در اجلاس شانگهای است به شانگهای ایمیل ا رسال کنید و اعتراض کنید sco@sectsco.org

 
At June 16, 2009 4:15 AM , Blogger kataman said...

سلام آقاي بهنود
در يزد ديروز هم راهپيمايي به خونريزي تبديل شد جالب است بدانيد ديگر اثري از نيروي انتظامي نبود و افرادي مسلح با لباسهاي فوقالعده گشاد و چفيه هم زدند هم فرار كردند و در آخر سر سناريوي حمله به دانشگاه را اجرا كردند . بايد بگم كه دسترسي به اينترنت و ماهواره در اين استان امروز تقريبا غير ممكن است و تعداد زيادي از شركتهاي اينترنتي به دليل تخلف تعطيل شدند .

 
At June 16, 2009 4:21 AM , Anonymous Anonymous said...

ماهواره ها رو دارن جمع می کنند. هیچ کس نیست بداد برسه؟ دیگه همه ارتباط ما رو با دنیا دارند قطع می کنند. آقای بهنود عزیزم ، شما همیشه پیش بینی هاتون درست بوده. الان چیزی برای ما ندارید؟

 
At June 16, 2009 4:21 AM , Blogger kataman said...

دقيقا 10 دقيقه پيش ميدان فردوسي مملو از اتوبوس هاي حامل سربازهاي وظيفه- كارمندان مسن دولتي و... تا اين لحظه آمارشون به 4 5 هزار نفر نميرسه

 
At June 16, 2009 4:22 AM , Anonymous محمود said...

بهنود جان

گيرم امروز را هم اين‌چنين كردند! آخر چه؟ ديروز در بندرعباس هم شنيدم تعدادي از دختران و پسران دانشجو را ضرب و شتم كرده و دست‌گير كردند. حتا عده‌اي از ستاد موسوي در اين شهر را هم دست‌گير كردند

 
At June 16, 2009 4:35 AM , Blogger kataman said...

دوباره سلام جمعيت هواداران موسوي دركوي دانشگاه موج ميزند

 
At June 16, 2009 4:38 AM , Anonymous گلاره said...

آقای بهنود باور کنید با چشم خودم تو میدون مصدق کرمانشاه سربازهایی رو دیدم که اندازه غول بودن و عربی حرف میزدن
باورم نمیشد که از حزب الله لبنان دارن کمک میگیرن . زنها و دخترها رو میزدن و خون مردم رو میریختن .
ما با این کارها مصمم تر میشیم
منم به تفسیرهای شما ایمان دارم به نظرتون چی میشه ؟
آیارهبر کوتاه میاد ؟

 
At June 16, 2009 4:44 AM , Anonymous Anonymous said...

البته فرق هست ميان ملتي كه از صميم قلب و براي پس گرفتن راي خود به صحنه مي ايد با مزدوراني كه تحت نام لباس شخصي و گارد و بسيج با سازماندهي به خيابان اورده ميشوند اگر اين مزدوران كارساز بودند يقينا نياز نداشتند اين همه راي را جا به جا كنند اتفاقا اكنون بيخ گلوي حضرات پس از سي سال دست مردم است اگر انرا رها كنند دوباره نفس تازه ميكند

 
At June 16, 2009 5:27 AM , Anonymous mohsen said...

سلام.من میرم. حتی اگر کشته شوم.یعنی راه دیگری نداریم. من یه دختر 4 ساله دارم. آوا خانم. مثل همه بچه ها ی دنیا پاک و بی گناه او هم امروز بابا میخواهد. اما من برای آینده او میروم.برای ایرانی میروم که صد و چند سال است در رسیدن به آزادی در خون میغلطد و ما سرمان را گذاشتیم زیر برف. باور کنید در بهترین کشور دنیا برایم کار و زندگی هست. رفتم هم. اما نتوانستم بمانم.امروزصبح همسرم که عاشقش هستم را بوسیدم وآرام و بدون تشریفات خداحافظی کردم. آوا رو بوسیدم و رویش هم پتو گذاشتم. صبح و بعد از ظهر امروز پدرم که کارگر است تلفن زد. به او دروغ گفتم که نمیروم. اصلاً هم حقش نبود که بگم. به دستان پینه بسته اش هم فکر کردم. به مادرم هم دیروز دروغ گفتم.شرمنده ام. پایم در اختیار ایمانم است. باور کنید با فقر و بد بختی درس خواندم. اما با عزت. به اندازه تمام عمرم با مردم حرف زدم که به اصلاحات رای دهند. به آزادی. به دموکراسی. از اول تا آخر اجتماعات را هم بودم و خواهم بود. تا پیروزی حق. نه دنبال براندازی هستم. نه دنبال آشوب طلبی. دنبال جمهوریت ایرانم. دست خالی هم میروم.باطوم و قمه هم شان ما نیست. دلم هم نمیاید یه مورچه را بکشم. میدانم که آخرش ما پیروزیم. چون حق با ماست. باور دارم. خودشان هم میدانند. حتی وقتی به ما یورش میاورند، از رنگ رخشان میفهمم که چقدر احساس شرم میکنند. اما گناه آنها فقط یک چیز است ناآگاهی.جهل. باید این را از میان ببریم.با زبان وکردارمان. به آنها علامت پیروزی نشان دهیم. هم صدا با هم، با آنها حرف بزنیم. با شعارهایمان. حتما در ایمانشان شک میافتد. بعدش همه چیز تمام است. با خشونت همه چیز بدتر میشود. ما می بازیم. نباید بگزاریم که اتفاقی که آنها می خواهند بیفتد. بایدبه آنها گل بدهیم. میدانم اما آنها با نقشه کیهان و لباس شخصی ها به کشتن چراغ می آیند. من میروم با یک بغل گل. با آرزوی وا شدن غنچه آگاهی در آغوش جانشان.
بدرود
محسن رضایی محمودآبادی
.

 
At June 16, 2009 5:29 AM , Anonymous Anonymous said...

Where is Haashemi?
He got so angry at Ahmadinejad and sent a letter to Khamenei for his own credit, but now that people's vote and people's life is in danger, he seems very relaxed and carefree; as if he is watching an action film!

 
At June 16, 2009 5:51 AM , Anonymous Anonymous said...

به این سابت بروید و درخواست برای برگزاری دوباره انتخابات رادر صورت تمایل امضا کنید
http://www.gopetition.com/petitions/repeat-iranian-elections-with-national-and-international-monintoring.html

 
At June 16, 2009 6:23 AM , Anonymous Anonymous said...

malume to delet nemikhad mardom beran unja ta hamiyane ahmadinejad ba khiale rahattari va dar amniyate bishtar rahpeymaii konand!

 
At June 16, 2009 8:29 AM , Anonymous Anonymous said...

عزیزانی که از اخبار صدا و سیما اعصابشون خورده،....خب برادر من نگاه نکنید...توی تلویزیون ضرغامی سردار سپاه دنبال چی می گردید؟! اخبار درست؟... خودش از عوامل کودتا است

 
At June 16, 2009 9:08 AM , Anonymous نوید said...

من یه فکری به نظرم رسید میگم جمعه که خامنه ای قراره بره نماز جمعه ما هم بریم. یا از صبح بریم تو یا اگه نذاشتن همون بیرون جمع شیم و شعار بدیم تو شعارها به خودشم توهین نکنیم شاید غیرتی بشه و احمدی نژاد رو عزل کنه!
نمیدونم! ولی نماز جمعه موقعیت استراتژیکیه از دستش ندیم یه نفر یه ایده ی خوب بده که خوب و بدون درگیری از اون روز بهترین استفاده رو بکنیم!
آقای بهنود اگه کامنت ها رو میخونی خواهشاًرو این موضوع فکر کنید
بازم میگم موقعیته که خود اقشار مذهبی هم قبولش دارن!!
ایده بدید....

 
At June 16, 2009 9:13 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام

موج سبز از پارك ساعي به سمت صدا و سيما رفتند و به مانند ديروز خوب و باشكوه برگزار شد.
من از ساعت 18:40 از جمعيت جدا شدم
و تا آن لحظه همه چيز خوب بود.
توصيه مي كنم براي اين تجمع ساعت پاياني نيز مشخص كنند كه جمعيت با هم بروند و كسي تنها نماند.

به اميد پيروزي

 
At June 16, 2009 9:38 AM , Blogger Talented Moron said...

اینها می خواهند این داستان را مشمول گذر زمان کنند. می دانند که مردم بالاخره خسته خواهند شد. چند روزی تظاهرات می کنند بعدش چه؟ هیچ کس هیج عکس العملی نشان نخواهد داد و احمدی نژاد کماکان رییس جمهور خواهد ماند.

 
At June 16, 2009 10:41 AM , Anonymous Anonymous said...

nazare man:

rooze jome yek rahpeimaiie aram mesle 2 shanbe hamzaman ba namaz jome amma dar mahalli door az mosalla.

 
At June 16, 2009 10:54 AM , Anonymous نوید said...

خیلی پررو هستن!
این خامنه ای جوری حرف میزنه که انگار هیچ تقصیری نداشته!!
تریپ بی طرفی و عدالت هم برداشته! یکی بهش بگه تو اگه مدیر و مدبر و عادل بودی که کل مملکت و اعتبار ایران رو به اون احمدی نژاد نمیفروختی!!!
یکی صدا وسیما رو بگیره! خیلی از آدما مخصوصاً شهرهای کوچیک و روستا ها عقلشون به چشمشونه چشمشونم به لونه ی فتنه ی ضرغامی!
تا موقعی که تو این کشور رسانه انحصاریه اوضاع همینه!

 
At June 16, 2009 7:09 PM , Anonymous Anonymous said...

رای ایرانیان در فرانسه بر اساس
آمار سایت سفارت ایران در پاریس:

83 درصد میر حسین موسوی

http://www.amb-iran.fr/pdf3/info/election5.pdf

 
At June 16, 2009 8:24 PM , Anonymous Anonymous said...

Salam Mr. Behnoud,

Man dashtam fek mikardam ke nazare shoma darbareye inke to tazahorate badi harkasi ba khodesh yek shakhe gole laleh bebare va be sepahia va zedde shooreshia bede?
mese dorane enghelab ke haddeaghal khoone kamtari az khahara va baradaramoon rikhte beshe.

kheyli mamnoon,

 
At June 17, 2009 9:49 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام ما به بي بي سي دسترسي نداريم سايت شما هم آپ نمي شه كجاييد آقاي بهنود عزيز

 
At June 17, 2009 1:51 PM , Anonymous Anonymous said...

Masoud khan, albatte momkene be nazaretoon divaane vaar biaad vali fekr mikonam khoob mishe age hammame khoon raah biofte chonke neqaabe hokumat betore kaamel kenaar mire. mardom ke har rooz too soqute havapeimaa vo tasaadofe qataar o zelzele vo seyl o gheire o gheire koshte mishan. haalaa mage shah ke too 17 shahrivar hammame khun be raah andaakht vaasash che faayde daasht? bel'akhare hokumat majboore zaate khodesho ye zamooni neshun bede chonke tazviro nemishe taa abad edaame daad.

 
At June 25, 2009 12:52 PM , Anonymous Anonymous said...

رأی ماروُ بُردی ولی کورخوندی‏
حق ما را خوردی ولی کورخوندی

خیال نکن از اربابت میترسیم
روده هاشوُ درمیاریم کورخوندی

خامنه ای ضحّاک مار بِدوشه
ماکاوه ایم، نمیدونی، کورخوندی‏

گولّه زدی ندای ما روُ کشتی‏
بنام حق میکُشیمت کورخوندی

ملت ما همیشه برقراره
رفتنی هستین شماها، کورخوندی



رهبر ما نداست
پناه ما خداست

Neda Leader of Us
God Please Help Us

 

Post a Comment

<< Home